lørdag den 12. februar 2011

Hvad gik galt?


Her i det seneste stykke tid har der været en del snak i min omgangskreds om en gyser-film, som skulle være meget grænseoverskridende. En film, som skulle få folk til at få det fysisk dårligt af bare at se traileren til den.
Hvad hedder denne film?
Den hedder "The Human centipede"(Det menneskelige tusindben) og den handler i store træk om tre mennesker der bliver syet sammen i hoved og røv.... og, ja, de bliver tvunget til spise hinandens brune affaldsstoffer. Skuespillet skulle være ret ringe og handlingen kan man ligesom gætte ud fra traileren, men i denne film er det nok tanken der tæller. Helt bogstaveligt. Jeg væmmes ved tanken af den og har set nogle af de ubehagelige scener fra den. Ikke rart.

Jeg har selv set traileren, men tøver med at se filmen pga. frygt for ar på sjælen.
Filmen har vist kun været udgivet i Holland, men jeg har fået skaffet den, som jeg nok skal se i den nærmeste fremtid.

Fun fact #1: Instruktøren er igang med at lave en efterfølger, som har en rollebesætning på 12 mennesker... Stof til eftertanke

Fun fact #2: Til castingen var der mange af de kvindelige skuespillere der forlod lokalet da de fandt ud af hvad de var ved at gå med til.

Fun fact #3: Instruktøren og manuskriptforfatteren Tom Six har fået dødstrusler på Facebook pga. den syge tanke filmen er bygget over

Fun fact #4: Tom Six fik råd og tegninger fra en anonym Hollandsk læge. Det kan faktisk lade sig gøre...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar