mandag den 14. februar 2011

HURRA!

Så var det så at det var mig som at det var at der syntes at jeg lige ville skrive et blogindlæg til den her blog som det var at jeg havde sammen med sådan nogle andre nogen og så var det at jeg tænkte at det kunne være sjovt at skrive indlægget helt uden de der punktummer og de der kommaer bare for at det kunne være lidt anderledes fra alle andre blogindlæg jeg kunne have gjort mange andre ting men nu var så at jeg valgte den her løsning

så var det så at det var mig som at der var til morgensamling på MEH og så var det så lige at man fik at vide at "HURRA" rigtigt betyder "dræb dem" fordi at der var ham her djengis khan som bare er en hård motherfucker som var sådan i Kina for lang tid siden og han var bare bare hardcore over det hele dernede nå men så sagde han sådan hurra til de der chinese der men det betød slet ikke noget glædeligt som hvis vi fx sagde det til mormor til hendes fødselsdag så betød det i virkeligheden bare dræb dem


og så var det at det var mig som at det var der tænkte på noget jeg tænkte på at nu kan jeg sige hurra til alle de lektier som jeg synes at jeg har der er både en engelsk eksamen til fredag en blæk mat til torsdag en halv års opgave i fysik som der også snart skal startes på og så er der lige det hersens musikspeciale som også skal laves på et tidspunkt åh min gud

så til sidst er der kun tilbage at sige HURRA FOR LEKTIER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar